خرید اینترنتی آموزش ایروبیک

این آموزش توسط بسیاری از مربیان این رشته ورزشی استفاده شده

این مجموعه برای کسانی که قصد خوش اندام شدن را دارند پیشنهاد می شود

مجموعه استثنایی آموزش ایروبیک برای علاقه مندان این رشته و کسانی که به فکر زیبایی و سلامت با این رشته ورزشی هستند

خرید آموزش ایروبیک

توجه کنید: این محصول دارای گارانتی بدون قید و شرط فروشگاه با ضمانت بازگشت پول و یا تعویض میباشدپس با اطمینان خرید کنید

این محصول به صورت اورجینال از فروشگاه ارائه میشود و شماره مجوز در توضیحات درج گردیده

خرید پستی

کاملترین مجموعه در 4DVD فقط 19800 تومان! شماره مجوز: ۱۲۵۴۸۷

با خرید این مجموعه استثنایی همیشه تناسب اندام رویایی داشته باشید
============================================

ساخت وبلاگ | ساخت سایت

تاريخ : ۷ شهريور ۱۳۹۵ | ۰۲:۵۴:۳۱ | نويسنده : مربي ايروبيك

دانلود كتاب چربي سوزي در 12 هفته

مقاله صفر تا صد چربي سوزي شامل 12 هفته:
برنامه تمريني
پلن و برنامه غذايي
تمرينات شكم و برنامه هوازي
مقدار و نحوه مصرف مكمل ها
ويژه آقا و خانوم بدنساز


برچسب‌ها: ،


برای دیدن ادامه مطالب اینجا کلیک کنید
نظرات (0)

تاريخ : ۷ شهريور ۱۳۹۵ | ۰۲:۴۶:۳۷ | نويسنده : مربي ايروبيك

دانلود كتاب تناسب اندام در 90 روز

در اين كتاب به بررسي موانع و مشكلات موجود بر سر راه ورزش كردن پرداخته شده، از قبيل موانع ذهني كه بيشترين مشكلات را بر سر راه ورزش كردن قرار ميدهند، سپس با بررسي دقيق موانع و ارائه راهكار براي هركدام آنها تلاش مي شود تا ورزش كردن را به بخشي از عادات زندگي روزانه خود تبديل كنيم، همچنين در انتها نحوه انجام حركات صحيح ورزشي به شما آموزش داده خواهد شد.

 


برچسب‌ها: ،


برای دیدن ادامه مطالب اینجا کلیک کنید
نظرات (0)

تاريخ : ۷ شهريور ۱۳۹۵ | ۰۲:۱۵:۱۹ | نويسنده : مربي ايروبيك

دانلود كتاب 110 اصل طلايي تناسب اندام

تناسب اندام به معناي لاغر بودن، داشتن كمر باريك يا عضلات حجيم نيست. بلكه تركيبي از شاخص هايي است كه ما را قادر مي سازد از تمام توانايي هاي بالقوه خود در فعاليت هاي شديد بدني استفاده كنيم. در اين كتاب به طور خلاصه با 101 نكته طلايي كه براي تناسب اندام بايد رعايت نماييد ، آشنا خواهيد شد، رعايت هر كدام از اين راهكارها شما را يك گام به تناسب اندام نزديك تر مي نمايد.


برچسب‌ها: ،


برای دیدن ادامه مطالب اینجا کلیک کنید
نظرات (0)

تاريخ : ۷ شهريور ۱۳۹۵ | ۰۱:۲۲:۲۰ | نويسنده : مربي ايروبيك
مزاياي شگفت انگيز ورزش ايروبيك

براي تمام مردان و زناني كه از سيب و گلا‌بي بودن هيكلشان جان به لب شده‌اند ايروبيك يك موهبت است
ايروبيك يعني فعاليتي كه عضلات بزرگ را به كار مي‌گيرد، حداقل ۱۲ دقيقه با حركات ريتميك و موزون، در شرايطي كه سرعت و شدت تمرين قابل تحمل است و نياز بدن به اكسيژن براي مدتي افزايش مي‌يابد، اين فعاليت انجام مي‌گيرد. ايروبيك جزء‌ فعاليت‌هاي هوا‌رسان (شدت تمرين بالا و مدت تمرين پايين) است.


برچسب‌ها: ،


برای دیدن ادامه مطالب اینجا کلیک کنید
نظرات (0)

تاريخ : ۷ شهريور ۱۳۹۵ | ۰۱:۲۰:۰۲ | نويسنده : مربي ايروبيك

تاثير ايروبيك بر لاغري و رعايت نكات ضروري

گفتگو با دكتر شهرام صادقي، متخصص طب ورزشي
ورزش‌هاي ايروبيك، لااقل براي آنهايي كه اهل كلاس‌هاي بدنسازي و تناسب اندام‌اند، اسم آشنايي است؛ اما بهترين شرايط براي انجام اين ورزش‌ها چيست؟ چه مشكلاتي در اثر انجام نادرست اين ورزش‌ها پيش مي‌آيد؟ اينها سوالاتي است كه از دكتر شهرام صادقي، متخصص طب ورزشي، پرسيده‌ايم.

آقاي دكتر! اگر موافق‌ايد، بحث را از تعريف ورزش‌‌هاي ايروبيك شروع كنيم.
بله؛ ورزش‌هاي ايروبيك در واقع ورزش‌هاي هوازي هستند. ورزش‌هاي هوازي به ورزش‌هايي گفته مي‌شود كه به طور منظم انجام شده و عضلات بزرگ بدن را درگير مي‌كنند و از نظر شدت و مدت هم در حدي هستند كه روي سيستم قلبي عروقي و تنفسي فشار مي‌آورند و آنها را وادار به فعاليت بيشتر مي‌كنند.


برچسب‌ها: ،


برای دیدن ادامه مطالب اینجا کلیک کنید
نظرات (0)

تاريخ : ۷ شهريور ۱۳۹۵ | ۰۱:۱۶:۳۷ | نويسنده : مربي ايروبيك

آموزش تمرينات ايروبيك

فرهنگ لغت معني لغت ايروبيك را به گردش آزاد اكسيژن يا هوا مشروط كرده است. در موجودات زنده، اين به معني مصرف اكسيژن در فرآيندهاي سوخت و ساز در بدن است. تمرينات فيزيكي كه ميزان مصرف اكسيژن در بدن را به علت انجام عمليات هاي انرژي بر خود، افزايش مي دهند، را تمرينات ايروبيك مي گويند. تمرينات ايروبيك (يا هوازي) از جمله مهم ترين تمرينات آمادگي جسماني است و توسط بسياري از ورزش دوستان توصيه شده است.


برچسب‌ها: ،


برای دیدن ادامه مطالب اینجا کلیک کنید
نظرات (0)

تاريخ : ۷ شهريور ۱۳۹۵ | ۰۱:۱۵:۲۱ | نويسنده : مربي ايروبيك

چه مقدار زمان براي ورزش ايروبيك مناسب است

چرا ۹۰ دقيقه ايروبيك در هفته ايده آل است ؟

اين خيلي ساده انگاري است كه بگوئيم تمرين ورزشي مي تواند از حمله ي قلبي جلوگيري كند. خيلي فاكتورهاي ديگر در ايجاد حمله ي قلبي نقش دارد از جمله ژنتيك، آسيب هاي شرياني ناشي از فشار خون بالا و رگ هاي خوني تنگ شده. چيزي كه تكان دهنده است اين است كه اين ورزش مي تواند از حمله ي قلبي جلوگيري كند، زيادي هم ساده انگاري نيست. در تعداد خيلي خيلي زيادي از مردم، ورزش كردن منظم مي تواند به طرز قابل توجهي خطر بيماري هاي قلبي، خطر حملات قلبي (حتي اگر رگ ها تنگ شده باشند) و خطر حمله ي قلبي دوم را كاهش دهد. ليست علامت هاي بيماري هاي قلبي كه با ورزش مي شود بر آنها غلبه كرد اين است، فشار خون، استرس، سطح كلسترول، وزن و گردش خون.


برچسب‌ها: ،


برای دیدن ادامه مطالب اینجا کلیک کنید
نظرات (0)

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ]