خرید اینترنتی آموزش ایروبیک

این آموزش توسط بسیاری از مربیان این رشته ورزشی استفاده شده

این مجموعه برای کسانی که قصد خوش اندام شدن را دارند پیشنهاد می شود

مجموعه استثنایی آموزش ایروبیک برای علاقه مندان این رشته و کسانی که به فکر زیبایی و سلامت با این رشته ورزشی هستند

خرید آموزش ایروبیک

توجه کنید: این محصول دارای گارانتی بدون قید و شرط فروشگاه با ضمانت بازگشت پول و یا تعویض میباشدپس با اطمینان خرید کنید

این محصول به صورت اورجینال از فروشگاه ارائه میشود و شماره مجوز در توضیحات درج گردیده

خرید پستی

کاملترین مجموعه در 4DVD فقط 19800 تومان! شماره مجوز: ۱۲۵۴۸۷

با خرید این مجموعه استثنایی همیشه تناسب اندام رویایی داشته باشید
============================================

ساخت وبلاگ | ساخت سایت

تاريخ : ۷ شهريور ۱۳۹۵ | ۰۱:۱۴:۱۰ | نويسنده : مربي ايروبيك

بهترين ايروبيك كدام است؟

در كل هيچ نوع ورزش ايروبيك (هوازي) وجود ندارد كه به شما سود نرساند. بهترين راه براي استفاده از ورزش هاي ايروبيك (هوازي) اين است كه تا آنجا كه ممكن است به انواع مختلف ايروبيك بپردازيد و فقط به يك نوع از فعاليت هاي ايروبيك نچسبيد. شما مي توانيد در هر دوره اي ۱۵ دقيقه اي، انواع مختلف از ايروبيك (هوازي) را انجام دهيد. علاوه بر اين مي توانيد امروز يك نوع فعاليت ايروبيك (هوازي) انجام دهيد و فردا نوعي ديگر را. چيزي كه مي شود از آن مطمئن بود اين است كه با اين روش تمام گروه هاي ماهيچه هاي شما ورزش داده مي شوند.

يك تصور غلطي وجود دارد كه مي گويد شما براي انجام ايروبيك (هوازي) حتماً بايد در يك سالن ورزشي خوب ثبت نام كنيد. اگر شما نگاهي به ورزش هاي ايروبيكي كه در گروه هاي مختلف ايروبيك قرار دارند بياندازيد، مي فهميد كه چرا اين كار اشتباه است. پياده روي، دو و دوچرخه سواري. چه نيازي هست كه براي انجام اينها به يك سالن ورزشي برويد؟ حقيقت امر اين است كه شما مي توانيد به راحتي اين ها را در خانه خودتان انجام دهيد. به جاي دويدن در بيرون، مي توانيد در خانه در جا بدويد. به جاي دوچرخه سواري در بيرون مي توانيد اين كار را روي يك دوچرخه ثابت درخانه انجام دهيد.

ولو اين كه مي توانيد خيلي از ايروبيك ها را در خانه انجام دهيد، توصيه مي شود تا آنجا كه هوا اجازه مي دهد، آنها را در فضاي آزاد انجام دهيد. دليلش هم آن است كه وقتي در بيرون به تمرين ايروبيك بپردازيد، از هواي تازه ي طبيعي استفاده مي كنيد.
اگر شما بدن روي فرمي داريد، بايد ۴ تا ۵ روز در هفته به تمرين بپردازيد. مدت زمان تمرين از ۳۰ تا ۶۰ دقيقه مي تواند باشد. اين زمان در برگيرنده ي گرم كردن قبل از تمرين و سرد كردن بدن پس از تمرين نيست.
همه ي تمرينات ايروبيك خود را با ريتمي ثابت انجام دهيد. سعي نكنيد زياد فشار بياوريد. اين كار مي تواند موجب آسيب هاي ناخواسته اي شود. منظور اين كه گهي تند و گهي خسته نرويد.
لباسي را كه مناسب نوع ورزش شما باشد انتخاب كنيد. اين يعني لباس ها و كفش هايي با اندازه با مناسب بپوشيد. هيچ گاه لباس گشاد نپوشيد. لازم نيست گران ترين لوازم ورزشي را بخريد. فقط مطمئن شويد كه وقتي ورزش مي كنيد در لباس هاي خود احساس راحتي مي كنيد.
هميشه به حرف بدن تان گوش كنيد. هرگز آن قدر ورزش نكنيد كه به اصطلاح فرسودگي بياورد. اين كار، ضررش بيشتر از نفعش است.
اگر شما در حال حاضر مشكلي از لحاظ پزشكي داريد، قبل از آن كه هر گونه روش تمرين جديد را آغاز كنيد، با پزشك خود تماس بگيريد.
اگر شما قصد بدن سازي داريد، شما به ورزش هاي بي هوازي نياز داريد. ورزش هاي ايروبيك (هوازي) مي توانند نقش مكمل داشته باشند.
هميشه فعاليت هاي ايروبيكي را انتخاب كنيد كه به آنها علاقه داريد. اين كار ورزش كردن را به تجربه اي لذت بخش تبديل مي كند.

منبع:
http://www.aerobic-exercise.ir


برچسب‌ها: ،


نظرات (0)

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]