خرید اینترنتی آموزش ایروبیک

این آموزش توسط بسیاری از مربیان این رشته ورزشی استفاده شده

این مجموعه برای کسانی که قصد خوش اندام شدن را دارند پیشنهاد می شود

مجموعه استثنایی آموزش ایروبیک برای علاقه مندان این رشته و کسانی که به فکر زیبایی و سلامت با این رشته ورزشی هستند

خرید آموزش ایروبیک

توجه کنید: این محصول دارای گارانتی بدون قید و شرط فروشگاه با ضمانت بازگشت پول و یا تعویض میباشدپس با اطمینان خرید کنید

این محصول به صورت اورجینال از فروشگاه ارائه میشود و شماره مجوز در توضیحات درج گردیده

خرید پستی

کاملترین مجموعه در DVD شماره مجوز: ۱۲۵۴۸۷

با خرید این مجموعه استثنایی همیشه تناسب اندام رویایی داشته باشید

در ادامه آموزش هاي كاربردي خانم ها، در اين مطلب به نقل از مجله معتبر هاگيز ۵ تا از بهترين ورزش هاي ايروبيك بانوان براي تناسب اندام را به شما معرفي مي كنيم.

ورزش ايروبيك خانم ها:

ورزش هوازي به هرگونه فعاليت ريتميك يا منظمي گفته ميشود كه باعث ميشود سريعتر و عميق تر نفس بكشيد و ضربان قلب سريعتر شود، اين باعث ميشود اكسيژن بيشتري به عضلات سراسر بدن برسد. نيم ساعت ايروبيك در روز باعث ميشود زندگي طولاني تر و سالم تري داشته باشيد.

 

حتما بخوانيد: آموزش تصويري بهترين تمرينات بدنسازي زنان در خانه براي داشتن زيباترين اندام

مزاياي ايروبيك براي خانم ها

ورزش ايروبيك از راههاي مختلفي به بدن شما كمك ميكند از جمله:

  • ايروبيك باعث كاهش وزن ميشود و همچنين باعث افزايش استقامت و سرزندگي ميشود.
  • ايروبيك ميتواند خطر ابتلا به بيماري هاي قلبي،فشار خون و ديابت را كاهش دهد.
  • اين ورزش قلب شما را تقويت ميكند و كلسترول بد را كاهش ميدهد (اگر ميزان كلسترول بد خون يا LDL در خون افزايش يابد، اين كلسترول در ديواره رگ هاي خوني رسوب كرده و منجر به تنگ شدن و انسداد عروق مي شود) و همچنين باعث افزايش كلسترول خوب در بدن ميشود .(اين نوع كلسترول با پيشگيري از رسوب LDL، از انسداد رگ ها جلوگيري مي كند).
  • ايروبيك باعث آزاد شدن اندورفين ميشود كه خلق و خو را بهبود ميبخشد.

تعدادي از اين ورزشها در ادامه ذكر شده كه شما ميتوانيد از ميان آنها يكي را انتخاب كنيد.هر كدام از اين ورزشها برايتان مفيد است و انتخاب شما بستگي به اين دارد كه از كدام ورزش بيشتر لذت ميبريد و كداميك مناسب سبك زندگي شماست.هر ورزشي را كه انتخاب كرديد به آرامي آغاز كنيد حتي ميتوانيد آن را به مدت چند دقيقه در روز شروع كنيد و پس از آن اين فعاليت را به مدت نيم ساعت درروز افزايش دهيد:

پياده روي:

پياده روي يك راه عالي براي رسيدن به يك ورزش منظم است.درست است كه اين فعاليت به اندازه ي ورزشهاي سخت كالري نميسوزاند اما باعث ميشود به فعاليت منظمي برسيد و به تناسب اندام دست پيدا كنيد. تنها امكاناتي كه نياز داريد يك جفت كفش خوب براي پياده روي است و شما ميتوانيد ترجيح دهيد كه پياده روي را در داخل يا خارج از خانه انجام دهيدهمچنين اين فعاليت براي افرادي مناسب است كه انجام كارهاي ديگر به عضلاتشان فشار مي آورد.

دوچرخه سواري:

دوچرخه سواري يكي ديگر از ورزشهاي بسيار محبوب در سراسر جهان است.اين فعاليت بخصوص براي كساني كه از آرتريت (التهاب مفصل يا آرتريت به برافروختگي مفصل كه با ورم و درد و محدوديت حركت همراه است، گفته مي‌شود) يا بيماري هاي مشابه رنج ميبرند مناسب است به دليل اينكه باعث ايجاد تكان ها ي زياد در بدن نميشود.شما ميتوانيد يك دوچرخه بخريد يا كرايه كنيد و به بيرون برويد.اين فعاليت فشار كم وتاثير زيادي دارد به نحوي كه ميتوانيد سريعا نتايج آن را ببينيد در حاليكه بيشتر اوقات را نيز در خارج از خانه سپري ميكنيد.

شناكردن:

شنا يكي ديگر از ورزشهاي محبوب براي رسيدن به تناسب اندام است چون اكثر شهرها استخر دارند.اين ورزش نسبتا ارزان است و براي انجام آن به لباس هاي كمي نياز داريد.آب وزن شما را تحمل ميكند وتنش را از عضلاتتان دور ميكند پس شما ميتوانيد بدون استفاده از زانو،باسن يا ستون فقرات يك فعاليت عالي داشته باشيد.

حركات موزون:

حركات موزون درزمان كوتاه و به مدت چند دقيقه شامل اين ورزش نميشود.رقص ايروبيك معمولا ۲۰ دقيقه رقصيدن مداوم است كه تنفس و ضربان قلبتان را تسريع ميبخشد. اين فعاليت يكي از آسان ترين ورزشها ي ايروبيك است كه ميتوانيد با افراد در هر سني انجام دهيد و همچنين تمام وقتتان با آهنك هاي مورد علاقه تان برقصيد.

سالن ورزشي (فيتنس):

سالن ورزشي يك مكان خوب براي رسيدن به تناسب اندام كلي است بخصوص وقتي هوا بد يا باراني باشد. ورزش هايي كه در سالن انجام ميشود ميتواند شامل دويدن،دستگاه دوچرخه زني، ورزشهاي هوازي، رقص و… باشد.مربي خصوصي ميتواند يك انگيزه عالي باشد كه مطمئن شويد فعاليتتان را به درستي انجام ميدهيد.

حتما بخوانيد: بهترين رژيم لاغري سريع در دو هفته تا يك ماه با كمك داروهاي گياهي

بعد از ورزش غذاهايي كم چرب با كربوهيدرات بالا (ماهي، تخم‌مرغ، سبزيجات، ميوه، آجيل، حبوبات، لبنيات كم چرب، چربي‌ها و روغن‌هاي سالم مثل روغن زيتون يا كنجد يا روغن حيواني) بخوريد.به خاطر داشته باشيد كه قبل از انجام هر برنامه ي ورزشي با پزشك مشورت كنيد.هميشه ورزشهاي ايروبيكي انتخاب كنيد كه به آن علاقه داريد، اين باعث ميشود كه ورزش كردن به يك تجربه ي لذت بخش براي شما تبديل شود.

منبع


برچسب‌ها: ،


نظرات (0)

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]